Monday, April 30, 2012

CEO NAZA WORLD

Warisan NAZAWORLD

DATUK WIRA SM FAISAL TAN SRI SM NASIMUDDIN

Sumber : www.naza.com.my



Permulaannya sebagai seorang peniaga kereta terpakai dan ubahsuai, jenama Naza baru mula berkembang dan perniagaannya aktif dalam pasaran automotif Malaysia. Ia menandakan asas Kumpulan Naza kerana mereka kemudian berpindah setelah memperolehi hak import dan pengedaran kepada beberapa jenama yang terbaik dalam industri automobil.Kunci kejayaan terletak pada keupayaan untuk memenuhi piawaian yang tinggi bagi mempamerkan setiap jenama kereta serta mewujudkan pengalaman menarik dan menyampaikan pengalaman itu kepada pelanggan mereka. Pada dasarnya warisan yang dikongsi dalam konglomerat Naza mewujudkan satu pengalaman yang menggambarkan kualiti perkhidmatan atau produk melalui ketabahan, profesionalisme dan dedikasi, pokok pangkalnya ini kedalam jumlah kepuasan pelanggan.



Kumpulan NAZA Syarikat Bersama Kumpulan Eksekutif / Pengerusi 
Dato 'Hj SM Faisal Tan Sri SM Nasimuddin
usahawan yang meraih pelbagai anugerah kemenangan.

Beliau adalah rakyat Malaysia yang pertama, dan yang paling muda yang telah ditawarkan peluang untuk mendaftar di Sekolah Harvard Perniagaan./ Presiden Program Pengurusan(OPM) di Boston baru-baru ini.Program separuh masa diperkayakan dengan pelbagai program untuk ditawarkankepada usahawan diperbaharui oleh Faisal Dato 'SM dinamik dalam mengendalikan sebuah konglomerat yang benar-benar bersifat antarabangsa.Dia berbangga diri dengan menghimpunkan semua jenama antarabangsa, termasuk budaya masing-masing, di bawah satu bumbung.OPM yang dijalankan sepanjang sesi tiga minggu. Di bawah program ini, 'pelajar' terdedah kepada membangunkan strategi jangka panjang untuk perubahan yang berkesan, mewujudkan pelan tindakan yang praktikal, dan memanfaatkan rangkaian Sekolah Perniagaan Harvard yang luas untuk nasihat dan sokongan rakan sebaya.


Anugerah

sumber : http://www.wemotor.com/
                                
Dato 'SM Faisal menerima dua anugerah lain; dari majalah Malaysian Business Review, Perniagaan Antarabangsa KajianAnugerah Kecemerlangan di Sektor Automotif dan Anugerah Ketua Pegawai Eksekutif di mana beliau memenangi Anugerah Kajian Perniagaan Antarabangsa untuk Kepimpinan dalam Sektor Automotif.


Artikel

Sumber : Harian Metro
MELAKA: Pengerusi Eksekutif Bersama Kumpulan Syarikat Naza, Datuk SM Faisal SM Nasimuddin Kamal menjadi individu termuda dinegara ini bergelar Datuk Wira selepas dianugerahkan Darjah Cemerlang Seri Melaka (DCSM) sempena sambutan hari jadi Yang Dipertua Negeri Melaka, Tun Mohd Khalil Yaakob, yang ke-72 di Dewan Seri Negeri, Ayer Keroh, di sini, semalam.Beliau berusia 31 tahun menerima anugerah berkenaan pada sesi ketiga majlis berkenaan yang turut dihadiri Toh Puan Zurina
 


Maklumat lanjutan untuk perincian setiap model kereta boleh didapati :http://cars.nazaworld.com.my/cms.php?id_cms=7

0 comments:

Post a Comment